pranie verticali i rolet
pranie dywanów
czyszczenie wykladzin

REGULAMIN

  1. Zamówienia przyjmujemy telefonicznie lub poprzez e-mail.
  2. Pralnia przyjmuję zamówienie do realizacji według określonego cennika
  3. Pralnia nie gwarantuje całkowitego usunięcie plam z silnych barwników (np. uryny z wełny, silnych barwników spożywczych, plam zapieranych domowymi sposobami, plam zapieranych nieodpowiednią chemią, które spowodują utrwalenie plam lub spalenie włókna)
  4. Każdy dywan przed całym procesem prania jest metkowany, mierzony i fotografowany, a w szczególności miejsca uszkodzone
  5. Na dywanach wykonanych z włókna polipropylenowego w miejscach intensywnie użytkowanych mogą pozostać przetarcia będące wynikiem uszkodzeń runa.
  6. Dywany klejone, podklejane, usztywniane mączką kostną mogą ulec rozklejeniu (Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za tego typu dywany. Klient zleca czyszczenie takiego dywanu tylko i wyłącznie na własną odpowiedzialność) Dywany klejone są przyjmowane warunkowo do prania.
  7. Pralnia nie odpowiada za wady ukryte dywanu (wady konstrukcyjne ,wady dotyczące złego farbowania dywanu)
  8. W przypadku stwierdzenia iż przedmiot może ulec zniszczeniu Pralnia zastrzega sobie prawo do odmówienia wykonania usługi.
  9. Ceny podane na stronie są cenami netto, i zawierają koszty dostawy. Na życzenie wystawiamy faktury VAT.
  10. Każdy dywan o wymiarach nie przekraczających 1m2 liczony jest jak 1m2
  11. Ceny zawarte w cenniku nie zawierają żadnych ukrytych kosztów
  12. Czas realizacji zamówienie wynosi nie więcej niż 7 dni roboczych od chwili przyjęcia przesyłki ( nie dotycz okresów przed świątecznych Św.Wielkiej Nocy, Św.Bożego narodzenia w tych okresach czyli około 1 miesiąć przed okres realizacji usługi może ulec wydłużeniu do 14 dni
  13. Dywany odbierane są osobiście na terenie Warszawy i okolic lub za pomocą firmy kurierskiej
  14. Reklamacje przyjmowane są do 48h od dostarczenia przesyłki drogą email. Pralni przysługuje 7 dni na rozpatrzenie reklamacji. W przypadku przyjęcia reklamacji koszt przesyłki ponosi firma AGNES. W przypadku nie przyjęcia reklamacji koszty przesyłki ponosi klient.
  15. Złożenie zamówienia oznacza akceptację regulaminu.
pranie tapicerki meblowej i samochodowej